Nieuwe verslaving: Thee leuten!!

DSC_0558

De afgelopen weken was ik weer lekker druk waardoor het schrijven mij een beetje ontging. Toch ben ik nog wel elke dag in mijn hoofd bezig met het bloggen en bedenken van leuke artikelen. Vandaag was ik toevallig even in de stad en kwam ik langs De Tuinen. Ik wist dat ze daar een bepaalde thee verkochten waar ik veel over had gelezen op andere blogs. Daarom moest en zal ik deze thee ook in mijn bezit krijgen, maar elke keer als ik er kwam was deze uitverkocht. Toch ging ik even kijken en ja hoor daar lag nog gewoon eentje en er was ook nog eens korting!! Dubbel op dus om even wat thee inkopen te doen!

DSC_0565.JPG

Ja.. ook ik wordt een echte thee leuter! Elke dag drink ik minimaal 3 tot maximaal 6 glazen thee als het niet meer is haha. Dit geeft voor mijn gevoel het idee dat ik goed bezig ben met mijn voeding en lichaam. En mijn lichaam en huid ook nog eens een beetje reinig! Ook drink ik veel water, maar soms heb ik ook even behoefte aan iets warms en dan ga ik maar aan de thee! Ik mag mezelf nu dus wel een thee leuter noemen vinden jullie ook niet haha?

DSC_0571

Oke back to the aankopen! Zoals ik hiervoor al vertelde heb ik eindelijk de thee in mijn bezit waar ik zoveel over gelezen heb!! Namelijk… White tea van de premium collection of Hand Picked Teas van English Tea shop! De meeste mensen hebben wel eens van groene thee gehoord of het zelfs gedronken, maar witte thee is nog niet heel erg bekend onder iedereen. De blaadjes van white tea worden het minst bewerkt en hierdoor behoudt het zich de meest gezonde stoffen. Ook bevat deze thee veel gezonde eigenschappen, zoals antioxidanten, waardoor white tea zeker gezond voor je is!

Ik ben hem nu aan het drinken en om eerlijk te zijn de smaak is wel even wennen maar hij is zeker het drinken waard. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ohja, de thee kost maar 2,99 en ik kocht hem dus bij De Tuinen, maar hij is vast ook wel bij andere winkels te koop!

DSC_0572.JPG

Omdat er dus een actie was kocht ik direct maar drie andere soorten thee erbij. Naast de white tea kocht ik nog de organic Slim Me tea met organic Green tea, organic Ginseng (ook wel een plant), organic ginger and organic Acai berries. Ik koos alleen voor deze omdat, er Slim Me op staat en ik dacht nou dit gaat mij helpen met slanker worden uhum haha. Ik ben benieuwd hoe deze smaakt!

DSC_0569

De derde thee die ik heb gekocht is de organic Sensual Me tea met organic Lemongrass, organic Blackberry leaves and organic Lavender. Ook deze kocht ik gewoon op de verpakking en de naam. Het zou een ontspannen gevoel moeten gegeven door de producten die hierin zijn verwerkt. Nou ik ben benieuwd of het mijn stres weg neemt!

DSC_0570

En de laatste thee die ik heb gekocht is de Refresh Me tea met organic Spearmunt, organic eucalypus leaves (is een verfrissend soort kruid) and organic Lemon myrtle (een plant). Deze thee trekt mij naast de white tea direct aan, omdat er Refresh Me op staat en dit betekent voor mij dat mijn lichaam zou moeten ‘refreshen’ haha. Ik ben ook na deze wel heel erg nieuwsgierig, maar ik ga ze denken allemaal even een weekje of twee drinken om te kijken of er iets veranderd aan mij is.

Ik kocht deze thee ook, omdat de verpakking zo super cuteee zijn en alleen daarom ben ik al snel verkocht! Een leuke verpakking zorgt erbij namelijk al snel voor dat die mee naar huis gaat! Als jullie ook één van deze thee soorten hebben of misschien een andere die ik zeker eens moet proberen let me know!

DSC_0481

Ohja deze thee had ik ook nog laatst gekregen waar ik ook super blij mee ben! Er staat dat het moet helpt tegen verkoudheid, maar hier is nog weinig verschil van te merken. Ik ben namelijk nog steeds lekker verkouden hmm..

DSC_0482

Bij deze thee gebruik je een soort van thee filter, dus het is even anders dan de normale ouderwetse thee zakjes, maar dat maakt het thee drinken er niet minder op! Deze komt trouwens niet uit Nederland en ik weet ook niet of deze hier te koop is.

 

Plaats een reactie