1e keer stadjersmarkt in Groningen!

DSC_1717.JPG

Lekker tussen de prulletjes snuffelen

Gisteren was de stadjersmarkt weer aanwezig in Groningen. Voor degene die dit niet kennen dit is een tweedehandsmarkt waar veel mensen hun leuke spulletjes voor een mooi prijsje verkopen en soms nog wel eens weg geven! Ik was niet echt op zoek naar iets speciaals maar, maar mij kennende kom ik altijd wel weer met iets thuis oeeeps!

Het is soms goed zoeken om iets leuks en bruikbaars te vinden maar, ik zag veel leuke dingen die ik alleen al leuk vond om op de foto te zetten.

Na even rond te hebben gelopen kwam ik als eerste een oude plaat tegen van Wham. Niet iedereen zal dit duo kennen maar, ze staan vooral bekend om het meest bekende kerst liedje: ‘Last christmas’. Deze is even op de kop getikt voor maar 2 euro! En omdat, ik sinds kort een platenspeler heb is dit een leuk beginnetje. Nu kan ik in ieder geval swingend de kerstdagen door komen ja ja!

Ik woon dus sinds kort op kamers in de stad Groningen waar ik echt met heeel veel plezier woon en leef! De kamer moet natuurlijk ook een beetje opgevuld worden met spulletjes en die kwam ik genoeg tegen op deze markt. Ik kwam onder andere deze super leuke bronzen thee kan en olie lampje tegen dit samen voor maar 6 euro!! Dat is toch zeker geen geld en daarom moest ik dit gewoon hebben.

Naast fotograferen ligt mijn passie ook zeker bij fashion en alles wat hier mee te maken heeft. Van kleins af aan ademde ik al fashion. Ik was en ben hier altijd mee bezig daarom, heb ik hierin ook een opleiding gevolgt op het MBO niveau 4: Fashion & Styling, filiaalmanager mode. Nu volg in de opleiding Small business en fashion Retail management. Nou genoeg gepraat alweer over school. Ik kwam dus een super leuk boek tegen op de markt maar, op het 1e oog leek het een tekenboek totdat ik het opende. Het is een super oud vak mode boek van de mode school in Drachten wat ik voor de prijs van 4 euro echt niet kon laten liggen!!

Ik ben ook nog bij de Action geweest waar ik 2 super leuke hanglampjes heb gekocht voor aan het plafond. Deze wil ik graag boven mijn bureau hangen. Ik hou niet van tuttige spulletjes en deze zijn juist het tegenovergestelde! Het stenen stuk waar de lamp in komt geeft het geheel een wat stoerder uiterlijk. Ik ben hier echt super blij en kan niet wachten tot ik ze in mijn kamer heb hangen! Deze hanglampjes kosten per stuk maar 4,99 euro wat ik echt geen geld vond hiervoor.

Nou met deze paar leuke prulletjes kon ik mijn kamer weer een klein beetje aankleden. Stap voor stap wordt het zo als ik het in mijn hoofd heb! Als jullie nog leuke ideetjes hebben over een leuke markt of spulletjes voor op mijn kamer, let me know!!

 

Plaats een reactie